❤ Witam kochane Pięknowłose ❤



Witam serdecznie Drogie Pięknowłose!

Bardzo długo zastanawiałam się czy na pewno założyć tego bloga, moje pierwsze wątpliwości polegały na tym, że sama dopiero niedawno rozpoczęłam świadomą pielęgnację, ale stwierdziłam, że dla mnie samej będzie to większą motywacją do zdobywania wiedzy na temat poprawnej pielęgnacji kręconych włosów, będę mogła się z Wami podzielić tym czego sama się dowiem (będę przygotowywać wyłącznie posty z pewnymi informacjami – nie chcę żadnej z Was zaszkodzić).

Nie ukrywam i nie będę, nie mam takiego zamiaru, że tak jak wspomniałam dopiero NIEDAWNO ROZPOCZĘŁAM świadomą pielęgnację moich włosów, dlatego nie mam zamiaru udawać alfy i omegi :)

Drugim powodem moich wątpliwości była ostatnia sytuacja w blogowym świecie kręconowłosych. Nie mam zamiaru komentować tej sytuacji, ogólnie atmosfera bardzo zgęstniała i obawiam się różnych dziwnych sytuacji, ale czas pokaże jak to będzie wyglądać, mam nadzieję, że nie będzie różnych nieprzyjemnych sytuacji w żadną stronę. Bloga będę pisała samodzielnie, nie mam zamiaru wykorzystywać czyjejś pracy, sama byłam jakiś czas temu dość aktywną blogerką i wiem, że zdarzają się różne sytuacje, sama byłam ofiarą plagiatu i nie mam zamiaru kopiować czy wykorzystywać materiałów żadnej z innych blogerek. Wiadomo, że cudów w temacie pielęgnacji kręconych włosów nie wymyślę, czy nie połączę jej z instrukcjami skręcania mebli (mam nadzieję, że rozumiecie moją aluzję 😉), ale nie mam zamiaru przypisywać sobie czyjejś pracy jako swoją.

Długo zastanawiałam się również nad nazwą, gdyż obawiam się ze wszystko z członem „CURLY”+ IMIĘ BLOGERKI w tym bardziej zagranicznej formie jest czymś zakazanym dla innych blogerek poza wąskim gronem.

Ogólnie tego bloga miałam zamiar założyć już przynajmniej rok temu, ale pochłonęła mnie tematyka ślubna (i ciężka sytuacja z moją wtedy przyszłą teściową – swoją drogą od teraz każdej kobiecie życzę dobrej teściowej), dlatego odpuściłam sobie ten pomysł oraz świadomą pielęgnację kręconych włosów, co niestety bardzo się na nich odbiło :(
Ogromnie żałuję tej decyzji, gdyż stały się niemiłosiernie suche, łamały się, stały się matowe, mój skręt niestety bardzo się rozluźnił, zaczęły okropnie wypadać :(

Zakładam tego bloga, ponieważ sama chcę zobaczyć moją kręconą metamorfozę, może dla którejś z Was stanie się ona inspiracją i tak jak ja zawalczy o swoje kręcone włosy, które są cudowne

Życzę każdej posiadaczce zarówno fal jak i loków, żeby pokochała swoje włosy.
Jeżeli zadbamy o nie odpowiednio odwdzięczą się nam cudownym wyglądem oraz tym, że będą mocne i zdrowe.

Faktem jest, że są one wymagające, ale posiadaczki prostych włosów również muszą (albo powinny) o nie dbać, aby pięknie wyglądały.

Zapraszam serdecznie do śledzenia bloga.


Pozdrawiam wszystkie Pięknowłose, a każda z nas nią jest ♥

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

✂Aga Testuje✂ - UMBERTO GIANNINI CREME DE CURL CONTROL

Suszarka do włosów z dyfuzorem Bosch PHD 5980

Maskara Rimmel Wonder'Full Waterproof